شب های بی رحم رفتن تو

 

 

 بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست

 

آه، بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاد در آب

در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد

بال وقتی قفس پر زدن چلچه هاست

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

باز می پرسمت از مساله و دوری عشق

و سکوت تو جواب همه ی مساله هاست



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت17:57---21 خرداد 1392
سلام ابجی شیطون بلای من مرسی ک بهم سر زدی و خبر دادی ک با ادرس جدید لینکت کنم لینک شما اصلاح شد بازم منتظر حضور گرمت در وبم هستم فعلابای
پاسخ:سلام خیلی ممنون حتما


گل مریم
ساعت16:12---21 خرداد 1392
سلام لینگت کردم اگه زحمت نباشه به ما سری بزنپاسخ:سلام ممنون حتما

ساعت9:45---20 خرداد 1392
سلام وب زیبایی داری منم شما رو لینک کردم . خوش حال میشم بهم سر بزنی . ممنونپاسخ:سلام ممنون حتما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 19 خرداد 1392 | 17:14 | نویسنده : شیطون بلا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.